Direktlänk till inlägg 13 juni 2014

Vilken natt!

Av Game Liv - 13 juni 2014 09:25

Såg en dokumentär om Malaysisk

militär drillning av en insatsstyrka.

Malaysia har tydligen mkt djungel.

& drar slutsatsten att brottlingar

gömmer vad de gömmer där...


Då jag vet hur samhället fungerar hur

slappt allt är för alla andra. & tjejers

sätt att vara när det är ekonomiskt för

tufft. Gör det du som "bryr dig" betala

för alla svultna själv bryr jag mig ju ej

alls!! Nog för det är en förmåga hos dem

att vara så pass själviska & carefree! Att

de har pengarna för kunna göra nåt spelar

ju ingen roll därför också!


När jag sedan haft på mig att göra alltför

mkt samt andra kvinnors påhopp. Påhoppen

skulle inte gjort så mkt om inte annat vore

så hopplöst... & saker som andra ska göra

men som de känner att de kan strunta i för

andra är i utsatt läge eller bara ren lättja(!)


Tanken & känslan att nästa steg för mig

själv är att tränas till sådan där insats-

soldat slängas ner i "svampen" & däremot

jämfört med dessa killar att jag får lära

mig allt för mig själv. Olycka: skyll mig själv.

Ingen som kan göra den smärtan uthärdlig!

Rättare sagt ingen som vill eller kan tänka

sig vara mindre slöfock för att underlätta...

Vad är det för liv liksom??? & jag är för lat

och även självisk för känna att jag vill göra

detta. Även om får en coach....


Gick och la mig då sätter grannen igång &

misshandlar sitt barn igen. Återigen glömt

bort jag bor ju i huset som Gud glömde &

staden där andra inte gör ngt för det skulle

innebära att de gjorde ngt. Är så avtrubbad

av alla som våldutsätts och de ggr jag har

påtalat för de som kan göra nåt. Deras jobb

att göra liksom... Har de valt göra ngt annat.

& jag orkar inte göra allt. Må vara super-

kvinna & allt möjligt men superrobot är

jag faktiskt inte....


För faktiskt även om jag blir elitsoldat enligt

Malaysisk tradition min granne blir fortfarande

felaktigt behandlad. Ingen för det barnet heller...

Lite som media ändå slutat prata barn nu!
Nu är det mord, skjutningar (därför bra om jag

vore ninja ändå... Eller??) Studenter som skadas

och hela deras liv är slut också. för vad?? Samt

djurklipp på tidningarnas sidor på internet....


Lite som Speed filmen. I bussen där de måste

vara - en blir skjuten & mår sämst & därefter

får lämna bussen. De andra skulle ju må lika

eller sämre beroende på om han klarade sig när

bussen smäller!!!


Vilket i min dröm i natt bestod av personer i

en mänsklig bur såsom hönor sitter fast hela

dagarna utan tak blecksvart & spöregnade...

Den skjutna kan vara den som överlever allt...

Fast var i ligger "vinsten" av det? De döa är

de lyckliga dock de ska ju inte känna lycka

över det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Game Liv - 12 juni 2014 13:06

Gick in i Sundsvalls galleria och kände hur det blev kallt när en tjej gick förbi mig. Samhället och omgiv- ningen här där jag bor gör allt för att sånna ska trivas.   Har man lite pengar vilket kan drabba alla nån gång så är det ju bara. K...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards